The Hakan Way - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymond Jongkind - WaarBenJij.nu The Hakan Way - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymond Jongkind - WaarBenJij.nu

The Hakan Way

Door: Raymond

Blijf op de hoogte en volg Raymond

11 Januari 2014 | Australië, Sydney

Voor het volgende verslag moeten jullie naar mijn nieuwe site.
http://www.raymondsreizen.com/the-hakan-way/
Aangezien ik er filmpjes heb in geplaatst waarin ik verslag doe van onze illegale route op verboden terrein naar de beste spot om het vuurwerk te zien.

Cheers,

Raymond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raymond

Ik ga een jaar op reis naar Azië en ik start in Rusland.

Actief sinds 07 Sept. 2010
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 140325

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 15 Oktober 2014

Mijn tweede reis

09 November 2010 - 09 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: