Noodzakelijke update - Reisverslag uit Pai, Thailand van Raymond Jongkind - WaarBenJij.nu Noodzakelijke update - Reisverslag uit Pai, Thailand van Raymond Jongkind - WaarBenJij.nu

Noodzakelijke update

Door: Raymond Jongkind

Blijf op de hoogte en volg Raymond

13 Oktober 2011 | Thailand, Pai

Dit keer geen reisverslag maar een update vanwege alle nare verhalen die in het nieuws komen over Thailand en zijn overstromingen.

Ik zit momenteel in Pai. Een plaatsje in het noorden van Thailand vlakbij Changmai. Hier is het weer zonnig en mooi alleen tussen Changmai en Bangkok schijnen problemen te zijn. Ik ga morgen naar Changmai om te proberen naar Bangkok te komen. Ik ga er op zich vanuit dat het lukt. Vanuit Bangkok neem ik in de loop van volgende week een bus naar Kuala Lumpur en van daaruit vlieg ik naar Londen.

Met mij is alles goed en ik heb nog geen ellende gezien. Althans geen overstroming ellende. In mijn volgende blogs komen een paar kroeg gevechten. Op zich ook ellende maar dan different.

  • 13 Oktober 2011 - 13:22

    Pjotr:

    Neem aan dat je wel de winnaar was van al die kroeg gevechten? ;)

    gr pjotr

  • 13 Oktober 2011 - 14:15

    Samantha:

    Same same but different ;)
    Glad you okay my friend! Ben benieuwd naar de bar fights!!

  • 13 Oktober 2011 - 14:44

    Richard B.:

    Hoop niet dat je hoef te zwemmen.. maar gelukkig heb je wel je zwemdiploma, denk dat daar veel mensen zowiezo ook niet kunnen zwemmen?

  • 16 Oktober 2011 - 15:50

    Anton:

    Zoals je het schrijft is het net alsof je van plan bent die gevechten uit te lokken..
    Waar gaan die vechtpartijen om?
    (gokje: meestal om een vrouw..)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pai

Raymond

Ik ga een jaar op reis naar Azië en ik start in Rusland.

Actief sinds 07 Sept. 2010
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 140391

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 15 Oktober 2014

Mijn tweede reis

09 November 2010 - 09 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: